Jeśli w ciągu ostatnich kilku lat spędziłeś jakiś czas w Internecie, to wiesz, że media społecznościowe to nowa kawiarnia.
To tam ludzie spotykają się z przyjaciółmi i dowiadują się, co dzieje się na świecie. Możesz na tym zarobić, promując swoją firmę za pośrednictwem tych forów. W tym artykule dowiesz się, jak to zrobić.Używaj list tak często, jak to możliwe. Ludzie uwielbiają listy, ponieważ są łatwe do odczytania i łatwe do przekazania znajomym. Kiedy tworzysz blogi lub artykuły z listami, osoby, które uznają podane przez Ciebie informacje za przydatne, z większym prawdopodobieństwem przekażą link innym za pośrednictwem Facebooka, Twittera lub innego serwisu społecznościowego.Korzystaj z marketingu w mediach społecznościowych, aby kierować ludzi do Twojej witryny. Media społecznościowe są ograniczone w porównaniu z tym, co może zaoferować strona internetowa. Na przykład nie możesz bezpośrednio sprzedawać produktu ze swojej strony w mediach społecznościowych, ale możesz ze strony internetowej. Może to prowadzić do sprzedaży bezpośredniej za pomocą marketingu w mediach społecznościowych.Połącz swojego bloga z Linkedin, umieszczając przycisk udostępniania u góry strony. Ze względu na swój charakter Linkedin ma użytkowników, którymi są zazwyczaj osoby wpływowe, które mają wyższe dochody, co oznacza wielu potencjalnych klientów z pieniędzmi do wydania na Twoje produkty i usługi. Z ponad 100 milionami osób korzystających z Linkedin, jest to świetna okazja, aby wykorzystać media społecznościowe do promowania firmy bez wydawania ani grosza.Miej zakładkę ujawniania na swojej stronie na Facebooku: tylko Twoi znajomi lub obserwujący będą mogli ją zobaczyć. Zachęć ludzi do „polubienia” Twojej strony, aby mieć dostęp do tej wyjątkowej zawartości. Możesz na przykład ujawnić unikalny kod kuponu użytkownikom Facebooka, którzy „polubili” Twoją stronę.Skorzystaj z narzędzi Twellow lub Tweepi, które współpracują z Twitterem. Narzędzia takie jak te pozwalają łatwo zlokalizować klientów, do których próbujesz dotrzeć, co pozwala zaoszczędzić mnóstwo czasu.
Na tej podstawie możesz wymyślić listę osób, które powinieneś osobiście obserwować, w nadziei, że zrobią to samo z Twoimi treściami lub kontami.Mając różne reklamy w serwisach społecznościowych, zdecydowanie powinieneś mieć kilka specjalnych ofert dla swojej firmy.
To zachęci potencjalnych nabywców do kliknięcia Twojej reklamy. Mając oferty specjalne w swoich reklamach i tylko w tych reklamach, klienci czują się nieco bardziej zobowiązani do odwiedzenia tam i zobaczenia, co ma do zaoferowania Twoja firma.Zawsze odpowiadaj na każdy komentarz pozostawiony na Twojej stronie na Facebooku. Powinieneś to zrobić również w przypadku negatywnych komentarzy. Kiedy ludzie widzą, że ich myśli są słyszane, mają większe zaufanie do Twojej firmy. Upewnij się, że odpowiadasz szybko, aby Twoi klienci nie poczuli się ignorowani.Spróbuj wykorzystać ankiety na swoich profilach w mediach społecznościowych, aby zaangażować swoich klientów i zaangażować ich. Ludzie uwielbiają wyrażać swoje opinie i słuchać ich głosu. Ankieta to świetny sposób, aby zachęcić ich do wyrażenia swoich opinii i opinii na temat nowych produktów i pomysłów, które są istotne dla Twojej firmy.Aby skutecznie korzystać z marketingu w mediach społecznościowych, musisz być kreatywny. Te same materiały, wyprzedaże, oferty i treści ostatecznie zdenerwują Twoją bazę klientów do tego stopnia, że usuną Cię ze swojej strony. Zachowanie świeżości i ciekawości sprawi, że będą wracać po więcej, co oznacza większą sprzedaż.Nawet jeśli spędziłeś dużo czasu w serwisach społecznościowych, możesz nie mieć pojęcia, od czego zacząć, jeśli chodzi o wykorzystanie ich w celach marketingowych. Jeśli skorzystasz z sugerowanych tutaj pomysłów, masz dobry początek procesu.